Potvrđena nova Vlada Kantona 10 bez HDZ-a BiH i SNSD-a


U Tomislavgradu je danas održana 6. izvanredna sjednica Skupštine Kantona 10 na kojoj je dvotrećinskom većinom razriješena Vlada Ivana Jozića te potvrđena nova na čelu s Ivanom Vukadinom. Od postojanja Kantona to je prvi put da je imenovana Vlada bez HDZ BiH i SNSD-a.

Zbog specifičnog nacionalnog sastava Kantona 10 za izbor nove Vlade bila je potrebna dvotrećinska većina, odnosno 17 ruku. Bio je to mukotrpan posao za mandatara Ivana Vukaina, no, danas je, nakon dvije godine i dva i pol mjeseca, ta priča završena.

"Ja sam uvjeren da ova ekipa ministara koji su se odlučili na ovaj hrabar potez, jer nije nimalo lagano bilo prihvatiti priču u pola mandata i ići u neku novu priču, novu većinu, novu Vladu", Ivan Vukadin, predsjednik Vlade Kantona 10.

Uz to što je Kanton 10 konačno dobila novu Vladu dopredsjednik Skupštine iz reda Bošnjaka ističe i dodatni značaj te odluke.

"Činjenica da je na ovim prostorima LK dvotrećinskom većinu Čovićev HDZ i Dodikov SNSD poslani u opoziciju što ja smatram nakon 30 godina najboljim današnjim rezultatom koji se mogao desiti", kaže Jasenko Tufekčić (SDA), dopredsjednik Kantona 10.

Svoj glas za Ivana Vukadina dugogodišnji zastupnik i jedan od osnivača SNSD-a u Drvaru platio je izbacivanjem iz stranke.

"Jer ja ne vidim svrhu izbora ako ćemo tražiti podršku naroda a onda namjerno biti opozicija, nezapošljavajući ljude i ostalo, ja ne vidim dalekosežno da ta stranka ima perspektivu, bilo o kome da se radi", izjavio je Drago Puzigaća, neovisni zastupnik u Skupštini Kantona 10.

Oporbeni HNL uskratio je povjerenje novoj Vladi koja je, kako ističu, rezultat trgovine.

"I ja sam ovo nazvao gusarskom koalicijom koja, jednostavno, pokazat će vrijeme na žalost, da ovo ne vodi ničemu dobrom. Ova zadnja vlada, mislio sam da je najniže gdje možemo pasti, ali vjerujte mi sada me je strah da je ovo još gore", smatra Josip Perić (HNL), zastupnik u Skupštini Kantona 10.

Uz potpisivanje svečane prisege premijer i novoimenovani ministri poručili su da će učiniti sve da ovaj Kanton bude primjer cijeloj BiH i pokazati da su dogovori mogući unatoč političkim razlikama.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Amir u München, Susanne u Livno

Na godišnjoj listi najboljih sireva svijeta TasteAtlasa su dvije vrste iz BiH: Možete li pretpostaviti koje?

Grad livanjskog sira i divljih konja